به نام یزدان

دعای دخترهای مجرد:

اللهم عجل فی ازدواجنا و تکمیل دیننا و ارزقنا زوجا الذی رفیعا مدرکا و رشیدا قدا و مالا کثیرا مستقلا و سیاره البرشیا

و اما دعای پسرهای مجرد:

اللهم ارزقنا حوریا تک دانه و کم توقعنا و والدینها رو به موتا و جهزیتها کامله و کدبانوا فی امور المنزل و خدمتنا


ای عشق کمک کن که به سامان برسیم چون مزرعه تشنه به باران برسیم یا من به یار,یا یار به من,یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم

ای آنکه همیشه آرزویت دارم در دل همیشه گفتگویت دارم نه طاقت دیدن رویت دارم نه جرات آمدن به سویت را دارم آشکار کنم این عشقی که در دل دارم از تو چه پنهان که دوست دارم

ای کاش به دل کسی پا نمی گذاشتیم و کسی به دلمون پا نمی گذاشت...........ای کاش اگر کسی به دلمون پا می گذاشت دیگه دلمونو تنها نمی گذاشت..........ای کاش اگه یه روز دلمونو تنها گذاشت رد پاشو روی دلمون جا نمی گذاشت


صدایش میکنم اما نباشد ره به گوش او صدایم
گناه من چه بود آخر که هجر و دوریش گشته سزایم
اگر سوغات عشق او فقط حیرانی و آشفتگی باشد
مکن هرگز خداوندا از این حیرانی شیرین جدایم
چه شبهایی که نالیدم ز هجران و به درگاهش دعا کردم
نمیدانم چرا او هم ندارد پاسخی بهر دعایم
من ارچه بیقرار هستم ولیکن خوب میدانم
در این وادی حیرانی فقط مستی شود جانا دوایم
اگر دیروز سر دادم من آواز خوشی امروز
به غیر از آه سوزانم کسی نشنیده است دیگر نوایم
تو گفتی سمانه اورا ز جان و دل زنم فریاد

صدایش میکنم اما نیابد ره به گوش او صدایم


 

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای تو زیباترین زیبایی ، ای رویای بیداری

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای بیقرار دلم ، ای تک درخت دشت سرخ قلبم ،

به همین لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنکه چشمت بارانی است ، ای تو که روحت شادابی است ، و

رگهایت از خون محبت جاری است

به آن کعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من ، ای فردای من

به همان لحظه اول آشنایی قسم دوستت دارم

نمی دانم کلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بیان کنم تا تو باور کنی که

دوستت دارم

 

(((تقدیم به بهترینم)))


وخداوندعشق را آفرید

بار خدایا باران عشق را از ما دریغ مدار

ما گناه کاریم می دانیم غفلت کننده هستیم می دانیم نا سپاسیم می دانیم

اما تو

فقط تو

باران عشق را از ما دریغ مدار.

آمین

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آدینه بوک شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

امیدم یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ق.ظ http://www.baraniam.blogsky.com

سلام خوبی خیلی ممنون از نظرت خو شحالم کردین هر چند دروغه
بیشتر دلم گرفت تا خوشحال شدم
معلومه خیلی دلتون گرفته کاملا ْ درک کردم نظراتونم خیلی قشنگ بود در مود عشق یه جورایی مثل من فکر می کنی بر خلاف خیلی از آمای دیگه که می گن :
اگر در این دنیا کسی هست که من دوستش دارم اون فقط مال منه
ولی از نظر من عشق واقعی همین فداکاریه اینجوری خیلی
عشقولانه تره
بازم ممنون از نظرت یه جورایی نظرت خیلی قشنگ بود خیلی کم می شه کسی به وبلاگ نظر بده و در مورد مطلبش بگه همه می یان می گن خوب بود قشنگه
شما اگه بگین بده مهمتره چون حتما خوندینش و نظر دادین
به هر حال ممنون ببخشید که دیر سر زدم
مواظب خودتون باشین
خدانگهدار

امیدم سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.baraniam.blogsky.com

عاشقی آوارگی بیچارگی دارد به پیش
مرد باید بود و رفت باید گذشت از جان خویش
زندگی بی عشق مرگ است مرگ بر این زندگی
زنده بادا عاشق پرستی زنده باد این زندگی

امیدم سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.baraniam.blogsky.com

چی بگم از دست تو ای روزگار
ای که در نا پایداری پایدار
دیگه دستت رو بذار تو دست من
به تو چی می رسه از شکست من

ای فلک بر سر من یه دنیا منت بگذار
واسه عاشق شدنم بازم یه فرصت بگذار
تو دیار بی کسی در نمی یاد باز نفسم
من گذشتم از خودم برای اون دلواپسم
ازم آرامو بگیر راحت دنیامو بگیر
از لبم جامو بگیر و دلخوشی هامو بگیر
اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر

امیدم سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.baraniam.blogsky.com

سلام
خوبین
خیلی ممنون از نظرتون
محصلم نیستم محسن می دونه چیکارم
البته بعضی وقتا هم می زنه به سرمون درس می خونیم
در مورد موزیک متن خب باران امیدو خیلی دوست دارم اسم وبلاگ هم که باران گذاشتم واسه امید بود
در مورد لود نشدنش در بعضی از صفحات شاید مشکل از اینجاست که وقتی اون صفحه باز شده شما میخواستین نظر بدین بعد قبل از اینکه موزیک شروع بشه کلیک کردین دیگه واسه همینم موزیک شروع نشده آخه این وبلاگها همینجوریه اگه قبل از لود شدن کامل بخوایین نظر بدین موزیک نمی خونه
خب دیگه خیلی مزاحم شدم خیلی ممنون که جریان موزیکو گفتین
در مورد اون سرور و نوکر و اینجور چیزا من شوخی کردم فقط واسه یه شوخی و یه خنده کوچولو اینارو بهم می گیم
خب دیگه مواظب خودتون باشین
می تونین تاییدش نکنین
خدانگهدار

مریم چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.daltoone3.blogsky.com/


راز عشق

عشق یعنی لحظهای التهاب

عشق یعنی لحظهای ناب ناب

عشق یعنی همچون شیدا شدن

عشق یعنی قطره و دریا شدن

عشق یعنی دیده بر در دوختن

عشق یعنی در فراقش سوخت

از یه عاشق دل سوخته


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد