در دیار محبوب همه چیز بوی محبت می دهد

midoni dost yani chi

d=dashtane

o=oni ke

s=setayesh kardanesh

t=tamomi nadare

(مثل تو )

نظر فراموش نشه


بعضیها میگن که عشق آبیه چون مثل اقیانوس میمونه

بعضیها میگن که عشق سرخ مثل خون میمونه

بعضیها میگن که عشق سبزه چون مثل یه زندگی خوب و کامل میمونه

بعضیها میگن که عشق مشکیه چون عشق رو تو چشمای مشکی عزیزشون می بینن

یکی داشت و یکی نداشت اونی که داشت تو بودی و اونی که تو رو نداشت من

یکی خواست و یکی نخواست اونی که خواست تو بودی اونی که بی تو بودن رو نخواست من

یکی آورد و یکی نیاورد اونی که آورد تو بودی اونی که جز تو به هیچ کس ایمان نیاورد من

یکی موندو یکی نموند اونی که موند تو بودی اونی که بدون تو نمی تونست که بمونه من

یکی رفت و یکی نرفت اونی که رفت تو بودی اونی که خاطر تو , تو قلب هیچکس نرفت من


حتما بخون

اگه خواستی قاتل شی همرو بکشچون اگه یه نفرم زنده بزاری میادو انتقام همرو ازت میگیره, اگه خواستی عاشق شی وایسا تا خود طرف اینو بفهمه چون اگه تو بهش بگی میگه:" لوس احمق نفهم",اگه خواستی پولدار شی حتما از راه خلاف وارد شو,اگه خواستی دوست دختر/پسر پیدا کنی یک کم خوش تیپ باش، یک کم خر شو,اگه خواستی الاف شی یه بار دیگه از اول اینو بخون 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد