ای کاش عشق را زبان سخن بود

دوست دارم

من این شب زنده داری دوست دارم، پریشان روزگاری دوست دارم، به شهر من ز من بیگانه تر نیست، همین دور از دیاری دوست دارم، بیابان را که خلوتگهه انس است، چو آهوی فراری دوست دارم، تو را هم با همه نه مهربانی، عزیزم آری آری دوست دارم، برای دیدنت رخصت نخواهم، من این بی بند و باری دوست دارم، نمیگیرم به یک جا یکدم آرام، چو طوفان بی قراری دوست دارم..

(((تقدیم به مهربانترین قلب دنیا)))


زندگی 3 ایستگاه دارد:

1_ تولد

2_عشق

3_ مرگ

آقا لطفا ایستگاه 2 نگه دار.


وقتی آموزگار گفت :عشق چند بخشه یه بار دستم رو از بالا به پایین آوردم و گفتم یک بخش ولی وقتی تو رو شناختم فهمیدم عشق سه بخشه:

عطش دیدن تو.......

شوق با تو بودن.......

اندوه بی تو بودن........

نظرات 2 + ارسال نظر
آدینه بوک سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

سلام
وبلاگ جالبی دارین
بازم سر میزنم

نوپا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام
ممنون می شوم نظرات شما را درباره وبلاگم مطرح نمایی
به امید دیدار

سلام وبلاگ جالبی دارین
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد