به نام تک نوازنده گیتار عشق

اگر بعد از مرگم از تو پرسیدند که: آن وجودی را که زمانی با تو میدیدند که بود؟

بگو:
دنیایی از عشق بود که به خاطر حسرت کرانه عشق جوش وخروش میکرد

بگو:
دیوانه ای بت پرست بود که بتش را دیوانه وار دوست می داشت

بگو:
اشک در بدری بود که به هیچ دیده ای به جز دیده ی من آشیان نداشت

بگو:
بگو برای اندک زمانی با من بود ولیکن تا آخرین لحظه هایش می گفت:

دوستت می دارم


میگفتم طلوع را دوست دارم
غروب را دوست دارم
زندگی را دوست دارم
اما در هر حال میگویم
طلوع را در نگاهت
غروب را در چهره ات
زندگی را در کنارنت
دوست دارم


ای عروس آرزو هام

همدم امروز و فردام

دلم با یه دنیا عشق(( تقدیم تو باد))

به عشق خود رسیدم در این صبح سپیدم

میون همه گلها

آره عشق تو چیدم

الهی که عزیزم یه روز بی تو نباشم

بمون با من همیشه

(((که ممنون خدا شم)))

عشق به جان بخشی آفتاب

جلوه مهتاب فریبه خوابه

به عاشقان هدیه آسمانی

به عارفان طمع کهنه شراب

عالم و آدم همه محتاج عشق

زندگی بی عشق رنج و عذاب

ای عروس آرزوهام

دلم با یه دنیا عشق(( تقدیم تو باد))

دریا دریا مروارید مروارید خواب میبینم

همه دنیا رو مهتاب میبینم منی که تشنه یه قطره بودم

حالا اقیانوسی از آب میبینم

ای عروس آرزوهام

دلم با یه دنیا عشق ((تقدیم تو باد))


عشق یعنی

عشق یعنی خاطرات بی غبار

دفتری از شعر و از عطر بهار

عشق یعنی یک تمنا , یک نیاز

زمزمه از عاشقی با سوز و ساز

عشق یعنی چشم خیس مست او

زیر باران دست تو در دست او

عشق یعنی ماتهب از یک نگاه

غرق در گلبوسه تا وقت پگاه

عشق یعنی عطر خجلت ....شور عشق

گرمی دست تو در آغوش عشق

عشق یعنی "بی تو هرگز ...پس بمان "

تا سحر از عاشقی با او بخوان

عشق یعنی هر چه داری نیم کن

از برایش قلب خود تقدیم کن

 

***(((دوست دارم)))***


سوگند

سوگند به واژه هایی که کبوتر وار به سوی تو پر میکشند؛ سوگند به دفترهایی که برگی برای نامه نوشتن به من هدیه میدهند؛ سوگند به چراغ ارغوانی که در خانه تو می سوزد؛ سوگند به نسیم هایی که از بیشه های مجهول آغاز میشوند و به دامن تو می رسند؛ سوگند به گلهای سرخی که زیر باران می رقصند؛ سوگند به صدای پرنده ها در وقت عبور؛ سوگند به رنگ سرخ خورشید هنگام غروب؛ سوگند... ه که بر سینه آسمان با همه ستاره هایش دست رد می زنم؛ به مرغ های بهشت نیم نگاهی هم نمی اندازم؛ جواب سلام آهوان را نمی دهم به شرطی که تو باز گردی و در کنارم باشی... همیشه دوستت دارم


قسم به قلبم

قسم به قلبم نه نوای که برروی آن نشسته
به صفای عاشقی کز بربی دلان نشسته
به خدا به ذلت غم به نسیم صبحگاهی
به سحر به باد هستی به صفای می پرستی

به سرود جاودانه به نگاه عاشقانه
به جهان به کهکشانها به فلک به آسمانها

به پیام عاشقانه به نوای بی نشانه
به دلم به این افسانه
به صفای اشکهایی که بر روی گونه رانده

قسم به عشقم
به نگاه پاک اشکم
به خدا به آسمانها به فلک
به کهکشانها
که فقط تو را جویم.


بابا

10مت گرم

9 کرتم

8تبلکوتم

7 تیر کش باباتم

6ماشینتم

5جره خونتم

4کرتم

3لولای و جودتم

2روشکتم

1 کم ما رو تحویل بگیر...


صحبت راه دور که نیست بحث دو پای خستمه شاکی غصه نیستم نقل دل شکستمه

اصل کلام ای با وفا بی چک و چو نه من چاکرم واسه فدای تو شدن من که همیشه حاضرم

دوست داشتنت مقدسه واسه همین دوست دارم برام شیرین تر ین عبادتی ، امید روز آخرم

                                   


 

yeki bodo yeki nabod , oni ke bod to bodi va oni ke nabod man bodam ! . yeki dashto yeki nadasht , oni ke dasht to bodi va oni ke to ro nadasht man bodam ! . yeki khasto yeki nakhast , oni ke khast to bodi oni ke bi to bodan ro nakhast , man bodam ! . yeki avardo yeki nayavard , oni ke avard to bodi oni ke joz to be hich kas iman nayavard man bodam ! . yeki bordo yeki bakht , oni ke bord to bodi oni ke del be to bakht man bodam ! . yeki gofto yeki nagoft , oni ke goft to bodi oni ke doset daram ro be hich kas joz to nagoft man bodam ! . yeki mando yeki namand , oni ke mand to bodi oni ke bedoone to namand man boodam

دوست دارم به خدا.... (م...)


 ***      زندگی        ***

زندگی رسم خوشایندی است

زندگی بال و پری دارد به وسعت مرگ

زندگی پرشی دارد به اندازه عشق

زندگی چیزی نیست

که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود

زندگی حس غریبی است که مرغ مهاجر دارد

زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

زندگی گل به توان ابدیت

زندگی ضرب زمین در ضربان دلهاست

زندگی هندسه ساده تکرار نفسهاست

هر کجا هستم باشم

آسمان مال من است

پنجره ؛ فکر ؛ هوا ؛ عشق ؛

زمین مال من است

آری آری

زندگی زیباست

زندگی آتشگهی دیرنده پا بر جاست

گر بیفروزیش ؛

رقص شعله اش در هر کران پیداست

ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست

خوشا به حال آنان که

زندگی را شناختند.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آدینه بوک جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

روزبه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ http://black2.blogsky.com

سلام...
زیبا بود....مطالب رو میگم
البته اگر قالب رو عوض کنید... وبلاگ عالی میشه
موفق باشید

شروین جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ http://shervin.us

میدونی گیتار عشق لفظه جالبیه ولی بذار یک بیت شعر برات بخونم:
این بی خبران در طلبش مدعیانند
وان را که خبر شد خبری باز نیامد

میدونی من .... ولش که یک ماجرایی پشته اسم سمانه هست اگر خواستی برات میگم ...یاهو ای دی منا که داری توی ای میل هستش که برات توی وبلاگ پیغام گذاشتم...اگر دوست داشتی پی ام بذار

محسن شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ http://mohsen66.blogsky.com

سلام
امید وارم حالت خوب باشه
والا من امدم واست نظر بذارم دیدم یه نفر گفته بود که یه ماجرایی پشت اسم سمانه هست والا من فکر کنم بدونم چی هست بگم؟؟؟؟میگم!!! والا من دقیق نمدونم اسم سمانه چه معنایی میده فقط این سمانه ای که من میشناسم با صداقته-با محبته-با معرفته-با وقاره و...
خوب امید وارم موفق باشی
در ضمن اگه میشه نظرات منو تایید نکن
امید وارم موفق باشی
فعلا خدا نگهدار

محسن سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ب.ظ http://mohsen66.blogsky.com

سلام
واقعا افریننننننننننننننننننننننننننننن
عکسی که تو وب گذاشتی واقعا زیباست

فقط خواستم بگم خیلی وبت عالی شده
فعلا خدا نگهدار

امید مبهم شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://baraniam.blogsky.com

سلام
خوبین
ممنون که همیشه به ما سر می زنین از نظراتتونم ممنون
در مورد وبلاگتونم خیلی قشنگه وبلاگ طراحی قالب نیست وبلاگ به روز شدنش مهمه منظورم اینه که مهم نیست طراحی چی باشه مهمتر مطالبشه
مطالبتون شما خیلی قشنگه البته طراحی خوبی هم داره
انشاالله بهتر می شه
بازم ممنون از نظرتون بازم به من سر بزنین
خدانگهدار

دای اصغر دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ب.ظ http://dayasghar.blogfa.com

سلام
ببخشید که دیر سر زدم
واقعا وبلاگ جالبی دارید
امیدوارم که روز به روز بهتر شود
اگر کسی تو را آنطور که می خواهی دوست ندارد ، به این معنی نیست که تورا با تمام وجودش دوست ندارد
خدانگهدار.

جواد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ

خوب بود

امیدم یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ق.ظ http://www.baraniam.blogsky.com

یکی بود و یکی نیست اون که بود تو بودی اون که نیست یه روزی بود
زیبا بود خیلی زیبا بود
ممنون که سر زدی ببخشید که دیر شد
مواظب خودتون باشین
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد