دوسش دارم

***به نام ایزد عشق***

سلام

من سمانه هستم که تونستم با کمک یکی از دوستای خوبم این وبلاگو بسازم

از زحمات این دوست خوبم تشکر می کنم و ان شاالله با شنیدن جواب قبولیش در کنکور حتما در این وبلاگ درج میکنم(دعا یادتون نره)

واین شعرو به دوست خوبم محسن تقدیم میکنم:

تقدیم به عزیزترین دوست زندگیم

هر دم که یادت میکنم اشک زبصر ریزد مرا

چون یاد رفتارت کنم خون جیگر ریزد مرا

زیباتر از بهار عزیز جان به خدا می سپارمت

سرمایه ای ندارم به جز ناله های تو

ای مهربانترین رفیق محسن جان به خدا می سپارمت

ساحل زرفتن من شکوفه می کند

دریای پر امید محسن جان به خدا می سپارمت

گاهی زمهرومحبت گریه میکنم

گاهی زدیدن رویت محسن جان خنده میکنم

گویند دوستان دیوانه ات گشته ام

خود گویم محسن جان به خدا می سپارمت

من مهر و محبت زتو آموخته ام

ای محرم دل محسن جان به خدا می سپارمت

***و در آخر می خوام بگم که زندگی هیچ بهونه ای به من نداده بود تا دوستش داشته باشم اما تو این کارو کردی***

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ب.ظ http://mohsen66.blogsky.com

سلام به او که بهترین است
سلام خوبی بابا نکنه تو وب ساختن را بلد بودی اخه وبت خیلی بهتر از منه واقعا افریننننننننننننننننننننننننننننننن
امید وارم موفق باشی
دیروزبزرگترین آرزویم این بود که کوچکترین آرزوی توباشم
اماامروز
برای آرزوهایی که می میرند سکوتی می کنم سنگین تر از فریاد

امید مبهم پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ http://baraniam.blogsky.com

سلام
خوبی
آفرین وبلاگ قشنگی دارین
موفق باشی
خدانگهدار

مزاحم همیشگی ((محسن)) پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ http://mohsen66.blogsky.com

دوباره سلام
والا مطالبت بسیار جالب بود و از همه بهتر عنوان وبت بود که واقعا عالی بود
والا در مورد اینکه گفتی دوست داشتنو از ما یاد گفتی اما نه بلکه من دوست داشتنو از تو یاد گرفتم
امید وارم توی همه مراحل زندگیت موفق باشی
شاید بتونی بعضی هارو مثل اشک از چشات بندازی.ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که بارفتن بعضی ها از چشات می ریزه
بازم سر میزنم
خدا حافظ

سلام
از اینکه لطف کردی و دوباره سر زدی ممنون
نمیخواستم این نظرو تایید کنم چون گفته بودی مزاحم همیشگی
اما خوب اگه بار دیگه بگی میکشمت(خیلی ناراحت شدم)
مواظب خودت باش

میلاد جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ق.ظ

با سلام
وب لاگ قشنگیه فکرش رو نمی کردم که محسن راست گفته باشه . ولی یه نظر داشتم اگر لعاب و عکس به کار می بردیدوبلاگ شما بهتر می شدبا این حال زیباست و امیدوارم هر روز بهتر بشه با مطالب زیباتر شما .
این مطلب رو براتون تهیه کردم امیدوارم خوشتون بیاد :
ای کاش از حال دل من خبرت بود ای کاش از سر کویم گذرت بود
من آن مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز
ای کاش که از حال دل من خبرت بود
ای مرغ سعادت که نداری پر پرواز
ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود
خداحافظ

سلام
از اینکه لطف کردین و یه سری به وبلاگ زدین ممنون
والا راست میگین حتما باید عکس هم داخل وبلاگ بذارم اما متاسفانه بلد نیستم
شعرتون خیلی جالب بود بازم ممنون
خدافظ

محسن یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ب.ظ http://mohsen66.blogsky.com

سلام

حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
… بیا هزاره درد مرا تو باور کن

….من از تنهایی میترسم ...

دست طفل دلم را بگیر و بغض نهفته ام را تو برایم بشکن

مگذار در این سرمای خیس و باران زده در کوچه های تنگ و تاریک تنهایی بمیرم!

… بیا تمام مرا ماه من ! منور کن


راستی یه کم این عکس لوگو وبتو کوچک کن که وبت جالبتر شه
مواظب خودت باش
بازم سر میزنم
فعلا خانگهدار

مصطفی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام
عکسی که گذاشتید خیلی جالبه
راستی علاوه بر عکس هر روز داره وب لاگتون قشنگ می شه
امیدوارم بیشتر پیشرفت کنید .
خدا نگهدار

محسن پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ب.ظ http://mohsen66.blogsky.com





سلام سمانه جان
ممنون که دوباره به وبم سر زدی

دختری از پسری پرسید : ایا منو قشنگ می دونی ؟ پسر جواب داد نه ! پرسید ایا دوست داری با من تا ابد بمونی ؟ پسر جواب داد :نه !سپس پرسید : اگه ترکت کنم گریه می کنی واسم : پسر جواب داد نه ! دختر خیلی ناراحت شد ...وقتی برای اخرین لحظه که چشمانش پر از اشک بود به پسر نگاه کرد و پسر دست او را گرفت ... و گفت : تو قشنگ نیستی بلکه زیبایی و اگه یه روز تو منو ترک کنی من گریه نمی کنم بلکه می میرمممممممممممم

خوب فعلا خدا نگهدار دوباره سر می زنم .

[ بدون نام ] دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.baraniam.blogsky.com

سلام ببخشید دوباره مزاحم شدم مطالبتون خیلی خیلی بوی عشق می ده همیشه دلم می گیره وقتی چیزی در مورد اینا می خونم
راستی این وبلاگی که جای وبلاگ خودم گذاشتم البته یه پسته جالبه اگه خواستین بخونینش و نظرتونم بگین مواظب خودتون باشین خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد